O mnie

Moje zdjęcie
I cholerny upór by pragnienia prawdą się stały! Ja dobrze wiem kim jestem

niedziela, 21 listopada 2010

przepisy dietetyczne

Na tym blogu będę podawać przepisy na zdrowe, odchudzające i pyszne potrawy. Już dzisiaj podam pierwszy przepis na ala chlebek. Są to bułeczki otrębowe, jak dla mnie smakują jak chleb. A co najważniejsze są bez mąki i drożdży, czyli bez zbędnych kalorii. Oto przepis:

Bułeczki otrębowe

* 2 szklanki otrąb (mogą być pszenne, żytnie, można też pomieszać, najlepsze są owsiane)
* 1 jajko
* twaróg chudy
* Jak ktoś woli na słodko to można dodać słodzik, a jak na słona to trochę soli, pieprzu oraz zioła,jakie tylko lubicie)


Po wymieszaniu wszystkich składników, należy wyłożyć blaszkę papierem do pieczenia i ukształtować małe kuleczki. Bułeczki trzeba włożyć do  nagrzanego piecyka na 180 stopni na jakieś 30 minut. To zależy od wielkości bułeczek.

A to kilka zdjęć:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

przepisy dietetyczne